Norges Hundeskole logo
Fornøyde kursdeltagere

Vi var på et videregående kurs, på Ekeberg i Oslo. Kristine var en fantastisk kursleder. Vi gledet oss til hver kurskveld med en engasjert og entusiastisk kursleder, som delte villig sine hundekunskaper med oss. Hun var godt forberedt til hver eneste kveld og ga oss oppgaver som vi kunne trene på hjemme, til neste kurskveld. Vi er så fornøyd at vi øyeblikkelig meldte oss på neste kurs som starter nå til høsten - gleder oss allerede. Hilsen superfornøyd kursdeltager som nå oppdrar sin 4. hund.

Superfornøyd etter bare to ganger på valpekurs. Her er det gode råd og tips og praktisk læring med en gang. Kommer hjem og føler at både hunden og jeg har lært noe. I motsetning til annen «skole» hvor instruktørene brukte mesteparten av tiden på pjatt og lite praktiske øvelser. Anbefaler kurset som holdes i Nydalen.

Vi er kjempefornøyd med valpekurs på Jessheim. Vi har nå bare 2 ganger igjen. ønsker nå et videregående kurs om det er på Jessheim. Vi har fått masse nyttige tips og øvelser. Har kun lovord å komme med.