Lokasjoner med Hundekurs

ValpekursHundekursPrivattimer

Hundekurs i Drammen

Jensvollveien 16, Lier, Viken, 3400, Viken

Her holder vi våre hundekurs ved Lier videregående skole. Det er svært gode fasiliteter i form av stort asfaltert område, med gode lysforhold og god avstand til trafikkerte veier. Det er enkel adkomst med kollektivtransport, og gode parkeringsmuligheter – kun 10 minutter med bil fra Sentrum av Drammen.

Hundekurs i Kristiansand

Hamresandveien 3, 4656 Hamresanden
Her holder vi våre hundekurs ved idylliske Hamresanden Resort.

Det er svært gode fasiliteter, i form av store gruslagte områder og tilliggende plenarealer. Vi benytter stedets lokale »Strandhuset» ved våre teorikvelder.

Hundekurs i Lillestrøm

Vestbygata 61, Lillestrøm, Skedsmo, 2003, Akershus
Her holder kurs ved Skedsmo videregående skole. Det er svært gode fasiliteter i form av stor asfaltert plass med flomlys.

Hundekurs i Nydalen i Oslo

Nydalsveien 30c, Oslo, Oslo, 0484, Oslo
Her holder vi våre kurs ved Nydalen videregående skole og i parkeringshuset vegg i vegg. Det er svært gode fasiliteter i form av opplyste og asfalterte områder

Hundekurs på Ekeberg i Oslo

Stamhusveien 79, Oslo, Oslo, 1181, Oslo
Her holder vi våre kurs ved Ekeberg skole nær Ekebergsletta. Det er svært gode fasiliteter i form av store asfalterte skolegårder og flomlys.

Hundekurs på Jessheim

Ringvegen 50, Jessheim, Ullensaker, 2050, Akershus
Her holder vi våre kurs ved Jessheim videregående skole. Det er svært gode fasiliteter i form av stor asfaltert plass med flomlys inne på skolens område.

Relatert innhold
Valpekurs

Hovedfokus er samspillet mellom hund og eier. Her skal det etableres et solid grunnlag for god kontakt og samarbeid under trening og lek. Valpekurset gir hundene god miljøtrening, og korrekt sosialisering med andre hunder og mennesker.

Hundekurs

Norges Hundeskole kan tilby deg og din hund en rekke ulike kurs. Kontinuerlige dressurkurs og spesialiserte helgekurs. Du er velkommen til oss uansett hvilken type hund du har.Vi har flere spennende kurstilbud under utvikling.Våre instruktører er aktive konkurranseutøvere innen ulike grener av hundesport, som for eksempel konkurranselydighet, jakt, brukshund, gjeting, agility og utstilling.

Kontakt oss

Norges Hundeskole legger stor vekt på høy faglig kvalitet, og grundig veiledning med god individuell oppfølging.Det sosiale er også viktig - det skal være gøy å jobbe med hunden!