Bronsemerke / LP-kurs Ullensaker

Vi tilbyr bronsemerke / LP-kurs. Kurset er en god start for de som ønsker å starte med noe mer teknisk lydighetstrening, og kan kalles et forberedende konkurransekurs. Ekvipasjene tilegnes et solid grunnlag for alle øvelser til både bronsemerkeprøve og Lydighetsprøve klasse 1.

• StedUllensaker
    Ringvegen 50, 2050 Jessheim
  • UndervisningstidTa kontakt for informasjon
  • Siste kursdag-
  • Pris2190 kr
    På forespørsel

Under treningen vil det være fokus på hver enkelt øvelse og generaliseringen av disse. Ulike innlæringsmetoder og motivasjonsteknikker vil tilpasses de forskjellige hundene etter behov. Enkeltøvelser som skal bedømmes: • Enkelt dekk 1 minutt • Tilgjengelighet/Tannvisning • Lineføring • Dekk fra holdt • Innkalling fra sitt • Stå under marsj • Hopp over hinder • Helhetsinntrykk Målgruppe for kurset: Alle som ønsker bronsemerke / LP-kurs Forkunnskaper: • Vi forutsetter at dere har gjennomført vårt videregåendekurs eller tilsvarende for å kunne delta på dette kurset Eksamen/sertifisering: Kurset avsluttes med en prøve som er satt opp med utgangspunkt i NKK’s regelverk for bronsemerke og LP1. Prøven er uoffisiell. Det utstedes diplom og medalje fra Norges Hundeskole ved bestått prøve.

Henvendelse

* Må fylles ut