Nybegynnerkurs hund Ekeberg

Målet med nybegynnerkurset er at hunden skal lære seg de grunnleggende ferdighetene for hverdagslydighet. Hunden vil få både miljøtrening og sosialisering, samtidig som hundeeier skal lære om hundehold og trening av hund.

• StedVed Ekeberg skole nær Ekebergsletta
    Stamhusveien 79, 1181 Oslo
  • UndervisningstidTa kontakt for informasjon
  • Siste kursdag-
  • Pris2190 kr
    På forespørsel

Innhold: På våre nybegynnerkurs kurs er vi svært nøye med at hund og eier får hjelp til å etablere en positiv kommunikasjon fra første treningskveld. Dette gjør vi ved hjelp av innlæring i rolige former, og i små grupper. Sosialisering med både hunder, mennesker og ulike situasjoner vil utvikle hundens språk og gjøre den trygg i omgivelsene. Sosialisering og miljøtrening tar sikte på å skape en veltilpasset hund med gode kommunikasjonsferdigheter slik at adferdsproblemer kan forebygges. Annet: For grupper på 8 eller flere deltakere kan vi sette opp egne kurs når det måtte passe dere. Målgruppe for kurset: Kurset er myntet på dere som har hund i alderen 10 mnd. og eldre, og som ikke har deltatt på kurs tidligere.

Henvendelse

* Må fylles ut