Norges Hundeskole logo
Privattimer

Ta kontakt

Har dere utfordringer som gjør at dere trenger ekstra oppfølging av hunden.

Flere av våre instruktører er spesialisert for slike konsultasjoner, og vi planlegger gjerne et opplegg skreddersydd for både hunder og eiere. Vi kommer også på hjemmebesøk dersom dette er ønskelig.

Ta kontakt med oss for nærmere avtale.

Relatert innhold
Valpekurs

Hovedfokus er samspillet mellom hund og eier. Her skal det etableres et solid grunnlag for god kontakt og samarbeid under trening og lek. Valpekurset gir hundene god miljøtrening, og korrekt sosialisering med andre hunder og mennesker.

Hundekurs

Norges Hundeskole kan tilby deg og din hund en rekke ulike kurs. Kontinuerlige dressurkurs og spesialiserte helgekurs. Du er velkommen til oss uansett hvilken type hund du har.Vi har flere spennende kurstilbud under utvikling.Våre instruktører er aktive konkurranseutøvere innen ulike grener av hundesport, som for eksempel konkurranselydighet, jakt, brukshund, gjeting, agility og utstilling.

Kontakt oss

Norges Hundeskole legger stor vekt på høy faglig kvalitet, og grundig veiledning med god individuell oppfølging.Det sosiale er også viktig - det skal være gøy å jobbe med hunden!